بازی crypt of the necrodancer یک بازی ویدیویی با ریتم سرکش است که توسط استودیوی بازیسازی مستقل کانادایی Brace Yourself Games ساخته و منتشر شده است.
این بازی از عناصر اساسی یک بازی اکتشافی سیاهچالههای سرکش استفاده می کند و یک بازی ریتم تطبیقی را به یک موسیقی متن اصلی نوشته دنی بارانوفسکی اضافه می کند.
اقدامات بازیکن ها در هنگام حرکت مجموعه کاراکترها به ضرب آهنگ فعلی بسیار مؤثر است و در هنگام از دست دادن یک ضرب آسیب می بیند، پس حتما لازم است الگوهای ریتمیک موجودات مختلف را یاد بگیرید.
بازی crypt of the necrodancer ترکیبی یک امتیاز خوب دارد که شامل امکان وارد کردن موسیقی سفارشی و امکان استفاده از صفحه رقص به جای کنترلرهای سنتی یا صفحه کلید است.
این بازی در آوریل 2015 برای لینوکس، OS X و ویندوز منتشر شد که توسط Klei Entertainment مشترک، برای پلی استیشن 4 و ویتا در فوریه 2016، برای Xbox One در فوریه 2017 و برای Nintendo Switch در فوریه 2018 منتشر شد.
بررسی بازی crypt of the necrodancer
یک بازی خزنده سیاه چال مبتنی بر ریتم هاردکور برنده جایزه است. آیا می توانید از این سیاه چال رقص مرگبار، جان سالم به در ببرید، NecroDancer
را بکشید
درباره این بازی
بازی crypt of the necrodancer ریتمی هاردکور روگولیک برنده جایزه است. به سمت موسیقی بروید و beatdown ها را به ضرب آهنگ تحویل دهید!
موسیقی متن حماسی دنی بارانوسکی را تجربه کنید و حتی علاقه مند شوید ، یا آهنگ هایی را از مجموعه MP3 خود انتخاب کنید!
ایمنی داده در بازی crypt of the necrodancer
شما باید بدانید که ایمنی با درک اینکه توسعهدهندگان چگونه دادههای شما را جمعآوری و همرسانی میکنند شروع میشود.
شیوههای حفظ امنیت و حریم خصوصی دادهها حتما، براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت می باشد. اما توسعهدهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان بهروزرسانی کند.
روگلایک موزیکالی که توسط استودیو Brace Yourself Games توسعه یافت و به قدری در جلب رضایت منتقدین موفق بود که توانست به میانگین نمرات ۸۵ در وبسایت متاکریتیک دست پیدا کند و این یعنی موفقیت.
بازی crypt of the necrodancer یک بازی و تجربه مفرح، هیجانانگیز، پیچیده و به شدت خوشساخت بود و با موسیقیهای معرکهاش خاطرات خوشی را در ذهن مخاطبش جاودانه میکرد.
همانطور که گفتم یک بازی روگلایک است. اما چون نمیدانم که تا حالا پای تجربه بازیهای روگلایک نشستهاید یا نه، سعی میکنم کمی برایتان قضیه را باز کنم.
معمولا روگلایکها بازیهای دو بعدی سادهای هستند که جهان آنها به بخشهای مختلفی بخشبندی شده. به هر بخش، به اصطلاح، روم گفته میشود و هر روم چالش به خصوص خودش را برای بازیکن دارد.
مکانیکهای گیمپلی در هر بازی روگلایکی، منحصر به فرد است.
برای مثال، مکانیکهای گیمپلی Crypt of the Necrodancer، گیمر را مجبور میکند که با توجه به ریتم موسیقی در صفحه شطرنجی هر روم حرکت کند.
زیرا ، Crypt of the Necrodancer در اصل یک روگلایک ریتمیک است که تجربه صحیح آن ممکن نیست مگر با درک درست ریتمهای موسیقی بازی.
این ایده ناب در کنار چالش منحصر به فرد هر روم بازی، از Crypt of the Necrodancer بازی معرکهای ساخته که تا تجربهاش نکنید، متوجه چیزی که در حال شنیدن و خواندن آن، هستید، نمیشوید.
Crypt of the Necrodancer در یک کلام اثری خلاقانه بود که همین حالا با قیمت نسبتا خوبی میتوان آن را روی، ایکس باکس وان، استیم، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و آیفونها تجربه کرد.
اما اگر نینتندو سوییچ دارید، یک پیشنهاد بهتر پیش رویتان است. اینکه، سال گذشته Brace Yourself Games که دیگر از فرمول بازی اولش جواب خوب و مناسبی گرفته بود.
سراغ سرزمین هایرول، لینک و موسیقیهای بینظیر مجموعه موفق The Legend of Zelda رفت و نتیجه چیزی نبود جز Cadence of Hyrule.
خوشبختانه Cadence of Hyrule هم توانست موفقیتهای بازی crypt of the necrodancer را در این مرحله، روی کنسول هیبریدی نینتندو تکرار کند و بازی جذابی به دستمان رسید که حتی از بازی اول سازندگانش هم بهتر بود.
چراکه با نسخه بهبود یافتهای از Crypt of the Necrodancer طرف بودیم که به خاطر، تم، جذاب دنیای The Legend of Zelda، حالا رنگ و لعاب جذابتری هم پیدا کرده است.
برای تهیه بازی crypt of the necrodancer می توانید از فروشگاه های معتبر که فرو ش بازی های پی اس 4 دارند اقدام کنید .
Cadence of Hyrule
به شدت رنگارنگ و زیباست هرچند که قصهاش آنچنان ربط خاصی به سری The Legend of Zelda ندارد اما از لحاظ مدل سازی دشمنان و طراحی محیط، به شدت به منبع الهامش وفادار است.
این وفاداری را به خوبی در موسیقیهای ۸ بیتی بازی میتوان حس کرد.هنگام بازی توجه کنید، در Cadence of Hyrule دقیقا از موسیقیهای معروف سری The Legend of Zelda استفاده شده.
البته یک تفاوت را شاهد هستیم، که حالا موسیقی ریتمی سریعتر و در فرمت ۸ بیتی ساخته شدهاند. اما با این همه تغییر در ریتم ها، هنوز هم قابل شناسایی هستند و به محض شنیدنشان به راحتی میگویید.
که این موسیقیها همان قطعاتی هستند که موقع گشت و گذار در هایرول، شنیده بودم.
بعنوان بازیکن همه اینها را کنار گیمپلی جذابی که بازی ارائه میدهد تصور کنید تا متوجه باشید،با چه اثر خوشساخت و جذابی طرف هستید.
Cadence of Hyrule از آن دسته آثاری است که اگر نینتندو سوییچ دارید، به هیچ وجه نباید تجربه بینظیرش را از دست بدهید. با این حال، خود بازی crypt of the necrodancer هم بازی به شدت فوقالعادهای است .
و پیشنهاد میکنم روی کنسولهای دیگر حتما به سراغش بروید.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.